Bankowość elektroniczna
Renty i emerytury zagraniczne
- Co muszę zrobić jeżeli otrzymuję zagraniczną emeryturę lub rentę?
- Dlaczego to takie ważne?
- Jaka jest wysokość pobieranych zaliczek na podatek dochodowy i składek na ubezpieczenie zdrowotne od emerytur i rent zagranicznych?
- Czy zawsze należy potrącać zaliczkę na podatek dochodowy od emerytury/renty zagranicznej?
- Czy dostanę od Banku informację PIT-11 do rozliczenia podatku dochodowego od emerytury/renty zagranicznej?
- Co zrobić jeśli nie zgadzam się z poborem zaliczki/składki na ubezpieczenie zdrowotne?
Terminale płatnicze
PSD2
Doładowania telefonu
Przelewy i opłaty
Western Union
Operacje walutowe
Ubezpieczenia
Leasing
Faktoring
Reklamacje
Kursy walut NBP
Aktualne kursy walut: 04.10.2024 r.
Kupno
Sprzedaż
EUR
4.2027
4.4195
USD
3.8167
4.0076
GBP
5.0263
5.2749
Zastrzeżenie bankowości
Postępowanie w przypadku zastrzeżenia bankowości
W dni powszednie
od poniedziałku do czwartku godz. 8.00 do 16.00
w piątek od godz. 8:00 do 17:00 mogą Państwo zastrzec bankowość:
- osobiście w Centrali Banku
- lub telefonicznie zgłaszając Pracownikowi Banku pod numerem tel. (+48) 62 725 32 78
W dni powszednie
od poniedziałku do czwartku po godz. 16.00, w piątek po godz. 17:00 w dni wolne od pracy mogą Państwo zastrzec token dzwoniąc pod numer (poczta głosowa) tel. (+48) 62 725 32 78 wybierając 119.